De Eendragt heeft een nieuw online jasje gekregen

08-03-2019
Er is met het team hard gewerkt om onze school ook online te presenteren zoals onze leerlingen dat elke dag ervaren. De kernwaarden van De Eendragt en de Vreedzame School staan nu helder verwoord, de praktische informatie is snel te vinden en ook de foto's zijn eigentijds. We zijn blij met deze frisse uitstraling die beter bij onze school past.
De vorige website was aan vervanging toe. Er stond heel veel informatie op voor de huidige ouders, die we inmiddels via andere communicatiekanalen informeren. Voor toekomstige ouders stond er soms teveel informatie op de website. Dat is met deze indeling nu een stuk overzichtelijker geworden. Een rondleiding aanvragen is nu zo gedaan.

Leerlingen aan het woord

"De meesters en juffen zijn heel aardig en luisteren echt naar ons."

"Zo hebben we inspraak en verdelen we bijvoorbeeld de klassentaken. En bij opdrachten leggen ze het goed uit, mogen we eerst zelf aan de slag en als het dan niet lukt, helpen ze ons."